13 Haziran 2012 Çarşamba

CHP'li Vekillerden Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'de Yolsuzluk İddiası

 

TBMM KİT Komisyonu üyesi CHP'li milletvekilleri, Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'de milyonlarca dolarlık yolsuzluk yapıldığı iddiasında bulundu.

Haber: CHP'li Vekillerden Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'de Yolsuzluk İddiası
TBMM KİT Komisyonu üyesi CHP'li milletvekilleri, Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'de milyonlarca dolarlık yolsuzluk yapıldığı iddiasında bulundu.
Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'nin denetleneceği TBMM KİT Komisyonu toplantısının, AK Partili milletvekillerin bir kısmının toplantıya gelmemesi nedeniyle iptal edildiğini belirten CHP'li üyeler, iktidar milletvekillerinin bu sorumluluğu taşıyamadıklarını bildirdi.
Meclis'te düzenlenen basın toplantısında CHP'li üyeler adına açıklama yapan İstanbul Milletvekili Aykut Erdoğdu, Türkiye Elektrik Dağıtım AŞ'de milyonlarca dolarlık yolsuzluk yapıldığı iddiasını gündeme getirdi. Yeni çıkan kanunla birlikte Bakanlar Kurulu'na yargı kararlarını iptal yetkisi verildiğini öne süren Erdoğdu, "Özelleştirme ve ihaleler nedeniyle verilen yargı kararlarının iptal etme yetkisinin Bakanlar Kurulu'na verilmesi, hukuk devletinin sonu anlamını taşır. Bizler bu konuda çalışmalarımıza devam ediyoruz ve özellikle enerji ve özelleştirmelerde yapılan yolsuzlukları çok yakında kamuoyuyla paylaşacağız." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder