22 Haziran 2012 Cuma

Milli Eğitim Bilişim Uzmanları Belçika'da

Milli Eğitim Bilişim Uzmanları Belçika'da
 

 

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından kabul edilen Batman Milli Eğitim Müdürlüğü, Belçika'da " Kamu Kurumlarında ve Bilgi Güvenliği" projesi kapsamında çalışma ziyaretlerinde bulundu.


 
BATMAN - Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı(Ulusal Ajans) tarafından kabul edilen Batman Milli Eğitim Müdürlüğü'ne ait Leonardo da Vinci (LDV) adlı yurtdışı hareketlilik projesinin Belçika ayağı gerçekleştirildi.


Projede Batman Milli Eğitim Müdürlüğü personeli ile Batman Teknoloji ve Bilişim Derneği'nden 4 katılımcı yer aldı.

Konu ile ilgili yapılan açıklamada,"Ulusal Ajans tarafından kabul edilen "Kamu Kurumlarında ve Bilgi Güvenliği" adlı projenin Belçika'daki yurtdışı ortak olan AZELAS SPRL adlı uluslararası ticaret ile uğraşan bir bilişim firmasında gerçekleşmiş olup, bu kurumda güvenliği ve internet erişimine yönelik Belçika'daki donanım ve yazılımların kapasitesini öğrenme fırsatı yakalandı." denildi.

Batman Milli Eğitim Müdürü Şerif Akboğa'nın da desteğiyle sürdürülen projenin Batman'daki kamu kurumları ile okulların bilişim teknolojileri ve internet erişimi hususlarında daha güvenlikli hizmet sürdürmede önemli bir katkısı olması bekleniyor.(M. Sait Çelik-İLKHA)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder