27 Haziran 2012 Çarşamba

nokia lumia

 


Nokia 'nın idda'lı yeni telefonu nihayet çıktı ve işte yorumları bakalım kullanıcılar ne diyecek.

okia (NYSE: NOK) Lumia 900 Windows Phone destekli cep telefonu önümüzdeki hafta yayınlanacak olması planlanan ve şimdiye kadar gadget eleştirmenler smartphone genellikle sıcak karşılama veriyoruz.
Nokia Lumia 900
Nokia Lumia 900
Windows Phone Mango çalışan cihaz, tarafından tarif edilmiştirITWorld Kullanıcı Ginny Miesörneğin, şimdiye kadar en iyi Windows telefon olarak. Bu arada, telefonla beş dışarı dört yıldız vermek edildi Cnet Kullanıcı Jessica Dolcourt .
Ancak, yayınlanan dahil çok sayıda yorumlar, Zach Epstein tarafından Boy Genius Report , telefonun kamerası biraz daha iyi olabilirdi göstermektedir.

"Kameranın yeterli," Llamas, kıdemli araştırma analisti IDC , TechNewsWorld söyledi. "Ben gezinirken Bu biraz hassas, ve ben [konuya] daha yakın olduğumu bazıları bulanıklık görüyorum, ama genel olarak, ben çok fazla kaybetmek istemiyorum."
Ayrıca, kamera Nokia "Kung Fu Hızlı" özelliği fotoğraf çekmek için dediği var, Llamas dedi."Sadece kendi cebine ulaşmak, düğme ve yangın basın," diye açıkladı. Genel olarak, Nokia, "bu bir parkın dışına vurdu" diye ekledi.

Lumia 900 Kullanıcı Özellikleri

Lumia 900 1.4 GHz işlemci, 4.3 inçlik AMOLED dokunmatik ekran ClearBlack, tek parça polikarbon gövde, çift ile 8 megapiksel ana kamera LED flaş ve otofokus ve video arama izin veren önünde bir 1MP kamera.
"Küçük elleri olan kişiler şikayetçi olsa beden, sağlam, zarif ve elimde çok büyük değil," IDC'nin Llamas söyledi. "Ben ekran gerçekten seviyorum, parlak, temiz renkler iç veya dış işler."
Boy Genius Report'un Epstein de ekran görünürlüğünü iyi bulundu.Ancak, ITWorld en Mies ekran birbirlerine içine kanama renk geçişlerini ile, doygun ve Lumia 900 kavisli ekran zor güneş ışığında fotoğraf ve haritaları görüntülemek için yaptığınız olduğu yorumunu yaptı.

Mango üzerinde Şöleni

Mango, Windows Phone en son sürümü, Eylül ayında piyasaya çıktığından beri gözlemci övgü kazandı. Lumia 900 Onun kullanımı da övgü topladı.
"Windows smartphone UI Apple kadar çekti, "Maribel Lopez, baş analisti Lopez Araştırma , TechNewsWorld söyledi.
"Ben gerçekten UI gibi," IDC'nin Llamas söyledi. "Ben olmasını istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz benim ilk ekranında, benim telefon, mesajlaşma, e-posta, Internet Explorer ve çeşitli uygulamalar var -. ESPN ., CNN ve hava Ve ben gerekmez bu özellikler için çevresinde balık. sağa doğru hızlı bir musluk ile, ben bütün diğer uygulamalar erişebilirsiniz. "

Kim Güç Got oluyor?

Çoğu Nokia telefonlar 'pil aksine, Lumia 900 pilinin kolayca kullanıcı halindeyken var ise dolu bir dışarı swopping için kaldırılamaz. Pil yedi saate kadar konuşma süresi sunar.
"Büyük bir anlaşma," Llamas dedi. ? "Kaç kez bu çıkmak mümkün oldum pil ömrü göz önüne alındığında Pilleri almak zorundadır - Bazı Internet erişimi, bazı WiFi, bazı uygulama erişimi, bazı telefon görüşmeleri, bazı video indirme ve halen yaklaşık sekiz saat sürdü - I [pili takas mümkün olmayan] hakkında endişeli değilim ".

Anılar Bu, Are Made

Lumia 900 onboard 16 GB depolama ile birlikte geliyor, ama o genişletmek için seçenekleri yoktur.
"Bana bunu 16 GB'a kadar kullanmak için almak ne kadar biliyor musunuz?" Llamas sordu."Ben 4S bir iPhone ile oynadı ve o bir bellek 12 GB'a kadar kullanmak için sonsuza kadar götürdü. Unutmayın, 16 GB bir PC için saygın bir sabit disk olarak kullanılabilir."
Ayrıca, Lumia 900 sahipleri ücretsiz bulut 25 GB depolama alanı alacak Microsoft'un SkyDrive servisi: (MSFT Nasdaq).

Sağ Düğmeler Pushing

Lumia kendi ekran camı yerleşik "Geri", "Home" ve "Arama" fonksiyonları için üç dokunmatik tuş vardır. Onun kasanın sağ tarafında ses, güç ve kamera tuşu düğmeleri vardır.
Ses, güç ve kamera tuşu düğmelerinin yerleşimi ITWorld ve CNET için değerlendirenler gelen olumsuz açıklamalar çekti.
"Ben sağ tarafındaki düğmeleri gibi, ama sağlak olduğum için bana iyilik adil olmayı," IDC'nin Llamas söyledi. "Kamera tuşu çok küçük ve ben onu olduğumda güç düğmesi daha düşük bir inç beş sekizde hakkında, bu nedenle biliyorum." Çünkü hiçbir sorun diğerinden düğmesi söylüyorum vardı

Up Toplama

"[Lumia 900 Kullanıcı] tasarım dikkat çekiyor," Lopez dedi. "Ağırlık iyidir. Ekran boyutu büyük. Ben o aksak bulamadık. Rengi ikonik olduğunu. Açıkçası, ben etkilendim."
Ancak, Windows Phone en popüler uygulamalar, bazı erişim yoksundur ve bu IDC'nin Llamas üzerine gıcırdatır.
"Ben 'Angry Birds' ve 'Arkadaşlarla Kelimeler,' büyük bir hayranıyım ve henüz Windows cep telefonları bu gerçekten popüler uygulamalar yok," Llamas homurdandı. "Bunu yapmak kadar, benim üzerinde tutmak için bir sebep var Android telefonu.l

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder