11 Haziran 2012 Pazartesi

Süs Havuzuna Giren Çocuklara Elektrik Çarptı

 

Zeytinburnu'nda, süs havuzuna serinlemek için giren Sinan ve Servet Koçak isimli iki kardeşin, elektrik çarpması sonucu ağır yaralandığı öne sürüldü.

Zeytinburnu'nda, süs havuzuna serinlemek için giren Sinan ve Servet Koçak isimli iki kardeşin, elektrik çarpması sonucu ağır yaralandığı öne sürüldü. Hastaneye kaldırılan çocukların hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Yaşları 9 ve 12 olduğu öğrenilen iki kardeş, serinlemek için Merkezefendi Mahallesi Sabri Ülker Sokak üzerinde bulunan kavşaktaki süs havuzuna girdi. Havuzda oyun oynayan çocuklara elektrik çarptığı ileri sürüldü.
Ağır yaralı iki kardeşi, Bülent Gümüş isimli bir vatandaş kurtardı. Çocukların havuzda sırt üstü yattığını belirten Gümüş, "Tuttum birini çektim. Diğeri de taşın dibindeydi. İlk başta şaka yapıyorlar zannettim. Elektrik çarpması o anda yoktu. Elektrik kaçağı olsa ben de çarpılabilirdim. Çıkardığım çocuklardan birine kalp masajı yaptım. Şu anda onun yaşadığını öğrendim." diye konuştu.
Olayın ardından polis ekipleri havuz çevresine güvenlik şeridi çekti. Olay yeri inceleme ekipleri delil topladı. Elektrik uzmanları da havuzda kaçak olup olmadığını öğrenmek için çalışma başlattı. Çocuklarının yaralandığını öğrenen Koçak ailesini, polis ekipleri güçlükle sakinleştirdi.
İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi ve Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan çocukların hayati tehlikeyi atlatamadığı öğrenildi. Polisin, olayla ilgili incelemesi sürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder